Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj obvoďák má v čekárně něco, co dodnes nemají ani mnohé nemocnice. Automat, do kterého příchozí pacient vloží kartu své ZP a zmáčkne jedno z několika tlačítek - co je předmětem jeho návštěvy - očkování nebo recept, případně konzultace s lékařem apod. Do automatu zadané údaje se přenáší na PC na stůl zdravotní sestry, která si podle pokynů lékaře jednotlivé pacienty do ordinace podle pořadí potom zavolá. ;-)

1 0
možnosti

" Když potřebujete jen léky, nebo se chcete objednat na odběry nebo vyšetření, zavoláte, zmáčknete jedničku a řeknete Vaše jméno, nebo rodné číslo a co potřebujete. Za chvíli Vám cinkne sms s receptem nebo termínem."

No, můj obvoďák to má ještě lepší: prostě pošlu email na speciální emailovou adresu čistě pro recepty. ;-)

0 0
možnosti

Já mám podobné zkušenosti, dokonce bez těch vulgárních výrazů, ty by si moje obvoďačka nedovolila, alespoň ne přede mnou. Jsem totiž její otec.

0 0
možnosti
Foto

A taky Vám volá, aby si s Vámi popovídala a pak Vás vůbec nepustí ke slovu, protože si po celém dni, kdy je oporou a autoritou, prostě potřebuje ulevit a postěžovat?

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za optimistický článek, těch je tu poskrovnu:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Taky jsem si říkala a proto jsem vynechala, že někdy brečí vzteky. Třeba když nutili její stařičké pacienty na očkování do center a ona je chtěla naočkovat v klidu doma a neměla čím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 26,43
  • Průměrná čtenost 1575x
zaměstnání: kancelářská myš

jazyky: angličtina, mňoukání

charakteristika: výrazné sklony k optimismu

Seznam rubrik