Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TR

Já mněl za to že zjišťování kde jeho "povinný", nebo jak se tomu teď říká, je práce onoho exekutora, za kterou si často nechávají exta zaplatit a ne soukromých firem...

0 0
možnosti
Foto

Pan/paní exe to často řeší tak, že obešlou hodně firem a asi doufají, že tak někoho dohledají. Je to zjišťování ve stylu " občas i slepé kuře zrno najde"

0 0
možnosti
KS

Mám stejnou, byť ne tak extrémní zkušenost. Píše mám pět exekutorů, už dlouhodobě. Každý pošle přibližně třicet dotazů měsíčně a v každém dotazu je deset až sto lidí. Ne každý dotaz lze snadno zkontrolovat, některý má takovou podobu, že se musí projít databází jméno po jménu.

1 0
možnosti
Foto

Je to přesně jak říkáte, porovnání podle iča ještě celkem jde, ale když pošle tisíce zpráv, tak je musíme všechny otevřít a údaje přenést do souboru a ten následně porovnat s naší databází. Porovnání podle jména je komplikovanější. Když si představím tu efektivitu exekutorské práce, tak bych brečela.

1 0
možnosti
JH

J46a80n 92H27u96r42k80a

27. 1. 2024 11:40

a co byste řekla na soud který obeslal možná celou planetu (18 stránek jen finančních institucí ) všech finančních firem a organizací i věznic a nemocnic kvůli exekuci v zjištění majetku u domnělého dlužníka který přestože předložil soudu výpis z registru vozidel že nikdy vozidlo nevlastnil a to i včetně řidičského průkazu prokázal falsum smluvní listiny pro nezaplacení pojištění zmocnil exekutora k vymožení pohledávky (z 1370 korun je dnes zhruba 800000 korun...) a exekutor?...ani netušíte kam všude exekutor zaslal své požadavky na tento bezprecedentní případ...

A víte kolik je podobných případů statisíce...

Zkorumpované soudy, soudci, právníci, exekutoři...a firmy?...zahlceny exe nesmysly pod bičem nesplnitelných povinností sankcemi zákonem.

Mám rozepsaný článek bohužel kvůli adminům netuším jak to zde zveřejnit...

10 0
možnosti
Foto

Já jsem se o tom snažila psát v odlehčeném tónu, ale jsem z toho docela hotová a došla jsem k názoru, že se musíme bránit. Poprosila jsem o pomoc firemního pana právníka. A taky mě děsí, jak je tenhle způsob dohledávání neefektivní. Copak to ti exekutoři neví? Nebo jim je to jedno?

18 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 16,09
  • Průměrná čtenost 1575x
zaměstnání: kancelářská myš

jazyky: angličtina, mňoukání

charakteristika: výrazné sklony k optimismu

Seznam rubrik