Děkujeme za pochopení.
P77a37v12e71l 22M50a68c78h63a94č44e67k
Generačně dochází ke změně díky prostředí, vybavení, možnostem, atd. Dlouhé roky, desetiletí až staletí změn je možno hodnotit jako pozitivní, lidstvu to
přinášelo stále nové parametry. Jen mám obavy, jestli se postupně vývoj nezačíná odklánět nežádoucím směrem, jestli se neobjevuje trend zaostávání a náznaků degenerace. Technika a technologie, které by měly být využívány a ovládány se pozvolna stávají ovládajícím prvkem, což nepovažuji za správné.
Ale za váš text .
M70i86r82o80s30l24a25v 61B92u61č60e78k
Volně navazuji, životem mne doprovázely repliky - Můj otec - "Proboha, co vás na těch školách učí"? A mé děti, PC - mobil - "Otče, v čem vidíš problém"? ...
Nepokládám se za blba, nějaké vzdělání je. Přesto si myslím, že u generace mého rodiče, - byly jejich základy festovnější. (r. 1921). O skutečném ovládání cizích jazyků nemá smysl mluvit. Těžiště spatřováno ve znalosti starořeckých - římských dějin. Latina k tomu. Načtena světová literatura. Nu a nezbytně otravné hodiny klavíru - Následně pak bez problémů s harmoškou u táboráků ...
Podstatný rozdíl? Bývalá škola - je učila myslet! Velmi dobře patrné u vědomostních soutěží. Zejména, pokud se objeví zástupci těch starších. Jsem vděčný, viděl jsem to doma. Rodič, amater filosof analytik - logik. Schopnost, jevy analyzovat a odhadovat vývoj. Já žasl, ozvalo se - "To už tady opakovaně bylo"! Pravda, neschopen ovládat první mikrovlnku. Přišla moje chvíle - "Tati, v čem máš nejasno"? Obávám se, že tato generace mizí jako brontosauři. Sice tak velcí nebyli, každopádně šlo o velikány všedního dne - chvála jim ! ...
R34e66n87a96t83a 17S63t13a46ň35k40o87v25á
Děkuji za moc pěkné volné navázaní.
P56e85t79r 52D26r27a96p68a12l
dovolím si oponovat, dva jazyky byly akorát na gymplu
R22e97n11a36t45a 60S65t87a35ň25k75o32v46á
No jo, chodila jsem na gympl. A dva jazyky mi přišly na pohodu. Teď po zkušenostech s mými dětmi a kolegy, hlasuji za jeden, ale pořádně.
P61e70t94r 55Š40i40n30d45e55l94á64ř
Zkuste si autorko představit, že když vy, ve snaze získat práci, musíte absolvovat tolik nových věcí, aby se vám podařilo tu práci nakonec úspěšně získat, že v tomto státě přitom ještě dodnes existuje spousta lidí, kteří nepracují údajně proto - protože jim stát nechce dát práci...!!
M72i37r45o18s76l44a62v 19B31u53č88e94k
Přesně o tom to je.- Člověk je zvláštním druhem zboží. Vstupuje na trh (práce) a nabízí se. Přesně jako u zboží a jeho vlastností. Je poptáván - odmítán jako nepotřebný ležák. Jeho užitné vlastnosti - nedostatek na trhu, jej předurčují. Je poptáván. Výslednicí je jeho cena - finanční příjem. Člověk zboží má možnosti. Bude zaměstnán - může zaměstnávat. Člověk, zejména pak ten mladý - Je limitován pouze sám sebou"! A synu věz - "Cokoliv se ti v životě nepodaří věz - Je to tvoje vina"! Měl jsi konat jinak, vydat se cestou jinou, rozložit rizika. Uvádím - Stavební kameny výchovy mého otce ...
- Počet článků 22
- Celková karma 16,09
- Průměrná čtenost 1575x
jazyky: angličtina, mňoukání
charakteristika: výrazné sklony k optimismu